Nudist Compass App

• NanMar
  • Onderwerp Auteur
  • Junior Member
  • Junior Member
Meer
10 maanden 3 weken geleden #623 door NanMar
Nudist Compass App was gemaakt door NanMar
Wij gebruiken de Nudist Compass App. Over de hele wereld zijn er plaatsen in opgeslagen waar je naakt recreeren kan en/of mag, officieel of gedoogd dus. Daarvoor gebruiken wij hem ook. Je kunt bezochte plaatsen waarderen met sterren en een commentaar schrijven. De ledenlijst is te bekijken, nieuws omtrend naaktrecreatie en chatmogelijkheid. Je krijgt wel voornamelijk berichten van mensen die naturisme en nudisme verwarren met lust, gewoon niet reageren als dat niet je ding is.
Als de app bepaalde plaatsen niet aangeeft, kun je ze zelf toevoegen.
Wij vinden het op zich een goede app, maar het zou een verbetering zijn als je kon aangeven waar je interesses liggen qua contact met andere leden.

Download (alleen voor android): play.google.com/store/apps/details?id=co...atbeyond.nudeco.beta

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 maanden 3 weken geleden #626 door Frivooltje
Beantwoord door Frivooltje in topic Nudist Compass App
Heb de downloadlink erbij gezet.

Heb de app. ook. Werkt bij mij niet helemaal zoals zou moeten. :(
Heb ik b.v. gisteren ingelogd, zie ik vandaag dat 2 maanden geleden Anonymous zich voor het laatst heeft ingelogd. :confused:
Zie ook vaak privéadressen erin staan waar ik dan vraagtekens bij heb. :thinking:
De opgegeven afstand is trouwens hemelsbreed wat zeer verwarrend kan zijn.
En inderdaad, de enige berichten die ik heb ontvangen is van gasten die andere ideeën hebben. Al proberen ze dat vaak te verhullen in het begin.

Wij vinden het op zich een goede app, maar het zou een verbetering zijn als je kon aangeven waar je interesses liggen qua contact met andere leden.

Stuur ze een tip door en misschien zie je het terug in versie 2.0. daar zijn ze momenteel mee bezig las ik net.

[size=xx-small]I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.[/size]

• NanMar
  • Onderwerp Auteur
  • Junior Member
  • Junior Member
Meer
10 maanden 3 weken geleden #627 door NanMar
Beantwoord door NanMar in topic Nudist Compass App

Heb de downloadlink erbij gezet.

Heb de app. ook. Werkt bij mij niet helemaal zoals zou moeten. :(
Heb ik b.v. gisteren ingelogd, zie ik vandaag dat 2 maanden geleden Anonymous zich voor het laatst heeft ingelogd. :confused:
Zie ook vaak privéadressen erin staan waar ik dan vraagtekens bij heb. :thinking:
De opgegeven afstand is trouwens hemelsbreed wat zeer verwarrend kan zijn.
En inderdaad, de enige berichten die ik heb ontvangen is van gasten die andere ideeën hebben. Al proberen ze dat vaak te verhullen in het begin.

Stuur ze een tip door en misschien zie je het terug in versie 2.0. daar zijn ze momenteel mee bezig las ik net.

Ik kan niet zeggen of het laatst inlogd zijn naar behoren funktioneert. Zoals ik al aangaf gebruiken wij hem echt voor locaties, niet voor contacten. Dat de afstanden vaak groter zijn ben ik hier in Oostenrijk inmiddels gewend, een stukje van 40 km kun je hier rustig een klein uurtje voor rekenen.

Het mooie vind ik is dat je 1 app over de hele wereld kan gebruiken. Ben wel benieuwd naar de volgende versie...

Tijd voor maken pagina: 1.006 seconden