Bloot op de boot is hot!

• Adminuser
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
11 maanden 1 week geleden #362 door Adminuser
Bloot op de boot is hot! was gemaakt door Adminuser
Cruisen is in, ook onder naturisten. Het Caribisch gebied is bij velen favoriet, met paradijselijke naaktstranden op eilanden als St. Maarten en Guadeloupe, maar de belangstelling voor Europa groeit met de dag. Bloot op een Gulet langs de zuidkust van Turkije, naakt op een catamaran rond Mallorca, textielvrij langs het eilandenrijk van Kroatië; het zijn slechts een paar voorbeelden.

Het aanbod is breed en gevarieerd. Je kunt ervoor kiezen met een kleine groep medepassagiers te reizen of je kunt boeken op een immens cruiseschip, waarop tot wel 3000 andere nudisten/naturisten meegaan. Prachtige tussenvormen zijn er uiteraard ook: wat te denken van de Golden Horn, de tweewekelijkse trip die in 2016 twee keer wordt gedaan rond Griekenland en Turkije met de Royal Clipper. Op deze fameuze vijfmaster van rederij Star Clippers is ruimte voor slechts 227 passagiers, die door 106 bemanningsleden elke dag in de watten worden gelegd. Aan zo’n all-inclusive tour hangt wel een exclusief prijskaartje: te boeken vanaf 3555 euro.

Eigen ervaringen
Op welk type schip dan ook; een naturistische cruise is gewoonweg een aanrader, vindt Christy-Anne Kniestedt van reisorganisatie Internatuur. Zij voer met haar man en enkele gasten mee op The Big Nude Boat 2015 van Celebrity Cruises en Bare Necessities. 

Haar impressie:
"Wij hadden van vrienden gehoord dat cruisen in het Caribisch gebied ideaal is, je gaat aan boord in Amerika en je ziet veel eilanden in een week of tien dagen. Nu zijn wij echte naturisten en zie ik ons niet zo gauw gekleed op zo’n boot gaan, dus deze kans hebben we direct aangegrepen. In Fort Lauderdale lag de Celebrity Constellation klaar, die plek heeft voor maximaal 2170 passagiers. Wat stonden daar veel koffers om ingescheept te worden! Bij een naturistenvakantie heb je niet veel nodig, maar deze reis kende elke avond een ander thema. Sommige Amerikaanse gasten hadden wel twee koffers per persoon bij zich…"

Bron:  puurnaturisme.nl

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
5 maanden 4 weken geleden #1246 door anakin
Beantwoord door anakin in topic Bloot op de boot is hot!
Het kan toch ook simpeler......., Heeft er iemand een zeewaardig zeiljacht, kun je daar met een groepje nudisten op. Niemand die er last van heeft. Ik wou dat ik in die positie zat, dan had ik zeker al een oproep gedaan.  :cool:

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.070 seconden