25/26/27 mei 2018: Oldtimer weekend Camping Achter`t Huus NB

• Aad Nudist
  • Onderwerp Auteur
  • Premium Member
  • Premium Member
Meer
11 maanden 4 dagen geleden #468 door Aad Nudist
Camping Achter`t Huus bij Beers in Brabant.
25/26/27 mei 2018: Oldtimer weekend, wij gaan er heen met de 34 jarige Landrover Defender 90.

Naakt is alles beter.
Discussie gesloten.
Meer
11 maanden 4 dagen geleden #471 door Frivooltje
Leuk maar helaas, heb geen oldtimer meer. Had er ooit twee. :(
Veel plezier alvast.

Heb hem ook op de kalender gezet.

[size=xx-small]I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.[/size]
Discussie gesloten.
Meer
9 maanden 2 weken geleden #786 door anakin
Een oldtimer is voor mij ook al weer wat jaartjes geleden. Is lastig om te stallen als je in de grote stad woont. Oldtimer brommertjes is nog te doen, alleen nu weer die milieu-zone waar ik doorheen moet.....  :angry:
Discussie gesloten.
Meer
9 maanden 2 weken geleden #799 door Frivooltje
Ergens zouden ze van mij daar best een ontheffing voor mogen geven. Voor de échte oldtimers dan en mits niet als dagelijks vervoermiddel. Maar ja, hoe controleer je dat.
Ik hoop voor de nieuwere dat het fabrikanten wel aanspoort om schonere brom-/snorfietsen te bouwen want ze stinken dat het niet meer leuk is. Alleen jammer dat de minima nu weer de pineut zijn want  die kunnen geen moderne permitteren.

Discussie gesloten.
Meer
9 maanden 2 weken geleden #808 door anakin
Ontheffing is geregeld, zodat ik in het weekend er mee mag rijden. Clubmeetings met mensen van buiten de stad kan niet meer, want dan moet iedereen die komt ook een vergunning aanvragen (als ze die dan krijgen). Iets wat nog achterlijker is, is dan mijn moderne 4-takt scooter te oud is met z'n 8 jaar. Schoner kan bijna niet, maar die moet echt over 2 jaar verdwenen zijn. Die had ik juist aangeschaft om het milieu te sparen, rijdt schoner dan de auto. Die auto moet straks dus weer wat meer kilometers maken.
Discussie gesloten.
Meer
9 maanden 2 weken geleden #809 door Frivooltje
Klopt inderdaad voor geen meter. Hier sluiten ze hele straten af vanwege de luchtvervuiling maar, ik noem maar wat, verkeerslichten zo afstellen dat je niet voor Jan met de korte achternaam hoeft te stoppen en dus ook weer moet optrekken, dat kunnen ze niet. En dan woon je nog wel in de stad van de technologie.
Met gezond verstand valt heel wat winst te behalen maar ja, gezond verstand...

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 1.033 seconden