Lichaamsversiering

• Ed
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 maanden 2 weken geleden #1003 door Ed
Lichaamsversiering was gemaakt door Ed
Ik lees hier wel vaker over en sommige vinden het not done

1 op de 4 heeft een tattoo
Mensen onder de 30 zelf 35%
Ik zelf denk vaak O wat een lelijk ding maar ook soms das een mooie sleeve
Wat heeft het met nudisme te maken lijkt mij niks het is een ingeburgerd iets

Piercings in de oren is ingeburgerd in de jaren 90 had elk meisje een wenkbrauw of neus piercing heeft volgens mij niks met nudisme te maken toch

Tja door edele delen is niet mijn ding
Als men daar door fijnere sex heeft thuis heb ik er geen bezwaar tegen
Ik ga op het strand echt niet naar iemands piemel of vagina kijken naar een ringetje

Het enige wat ik wel ranzig vind zijn de cockringen die mannen dragen op het strand dat is echt een uiting van sex

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 maanden 2 weken geleden #1004 door Frivooltje
Beantwoord door Frivooltje in topic Lichaamsversiering
Ik vind dat cockringen maar ook intiempiercings (en andere seksuele attributen) niets te zoeken hebben op b.v. een naaktstrand. (waar niet iedereen het mee eens is)
Ik lees soms weleens wat mensen allemaal aan en in willen doen en dan moet ik mij echt inhouden.
Sommige mensen denken dat alles is toegestaan. Zo heb ik al luiers voorbij zien komen maar b.v. ook figuren die een peniskooi en/of een buttplug aan/in willen doen tijdens hun bezoek. :hamer: :hamer: En als je daar wat over zegt beginnen ze over tolerantie. Nou, die is bij mij dan echt niet te vinden.

Tattoos heb ik geen problemen mee. Ik kan ze wel of niet mooi vinden maar dat doet mij verder niets.

[size=xx-small]I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.[/size]

Meer
8 maanden 2 weken geleden #1008 door martintheeuwen
Beantwoord door martintheeuwen in topic Lichaamsversiering
Hallo

Ik ben het met je eens, al vind ik de piercings wellicht nog discutabel, maar dat hangt af van de mate van hoeveelheid waarin je de piercings als lichaamsversiering toepast. De overige attributen horen naar mijn mening thuis in een parenclub of thuis, maar niet in het openbaar. Zelf ben ik helemaal niet van de tattoos en piercings.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar je kunt je zo onderhand wel afvragen waar er nog grenzen zijn.

Meer
8 maanden 2 weken geleden #1011 door sibrand
Beantwoord door sibrand in topic Lichaamsversiering
zou het kunnen staan te gebeuren dat het niet aan u of wie dan ook is om vast te stellen wat de grenzen voor een ander zijn?
Op verenigingsterreinen daar wordt gezamenlijk democratisch mag ik hopen de regels vastgesteld.
Wie bepaald wat de regels op openbare naaktterreinen zijn, dan de eigenaar of beheerder.
Bevreemd me dat altijd iedereen wil bepalen wat de ander mag doen, denken en vooral LATEN.
Wie ben ik om me te ergeren, iets van te zeggen of nog erger op internet me druk te gaan zitten maken en te laf om met de persoon in kwestie te gaan communiceren.

Ik wil de ander respecteren om wie en wat die is, en als die ander zich als kerstboom optuigt of versiert, van mij alleen respect dat die zich zelf durft te zijn. :worshippy:

Meer
8 maanden 2 weken geleden #1014 door binudist
Beantwoord door binudist in topic Lichaamsversiering
Ik heb 1 piercing, en ja, die zit door m`n edele delen, zoals jullie die hier noemen.
Op een verenigingsterrein heb ik me te houden aan de regels die daar gelden, logisch, geen probleem mee.
Het word anders als ik op een openbaar terrein loop, lig of sta.
Daar ben ik niemand verantwoording verschuldigd, of die het nou wel of niet mooi vinden.
En je hoeft niet naar me te kijken, das niet verplicht...
Moraal van het verhaal; laat iedereen in zijn of haar waarde, of je het nou wel of niet mooi vind...
gr.

Meer
8 maanden 2 weken geleden #1015 door johanneman
Beantwoord door johanneman in topic Lichaamsversiering

Ik vind dat cockringen maar ook intiempiercings (en andere seksuele attributen) niets te zoeken hebben op b.v. een naaktstrand. (waar niet iedereen het mee eens is)
Ik lees soms weleens wat mensen allemaal aan en in willen doen en dan moet ik mij echt inhouden.
Sommige mensen denken dat alles is toegestaan. Zo heb ik al luiers voorbij zien komen maar b.v. ook figuren die een peniskooi en/of een buttplug aan/in willen doen tijdens hun bezoek. :hamer: :hamer: En als je daar wat over zegt beginnen ze over tolerantie. Nou, die is bij mij dan echt niet te vinden.

Tattoos heb ik geen problemen mee. Ik kan ze wel of niet mooi vinden maar dat doet mij verder niets.

Wij zien ze op naaktstrand Oranjezon ook regelmatig , de meestal wat oudere mannen met cockring. Dat is bijna altijd een categorie mannen die voor de seks naar strand gaat. Op een openbaar strand hou je dit niet tegen.  Wie zijn wij dan wel dan hun toegang te ontzeggen ? Op Oranjezon is ook een categorie koppels die swingers aktiviteiten ontplooien op strand.  Gelukkig heeft iedere groep zo een beetje zijn eigen gebiedje op het strand , dichts bij de strandpaviljoen de gezinnen, verderop de swingers, en nog verderop de gays.  En er is ruimte genoeg voor iedere groep.  Het is een verschijnsel wat je doodeenvoudig niet tegenhoud. Was het maar zo dat iedereen daar kwam  voor ontspanning en streeploos bruin te worden. Realiteit is helaas anders.

Tijd voor maken pagina: 1.004 seconden