Resultaten Enquete 'Manier van bloot recreëren'

• Frivooltje
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 maanden 2 weken geleden #1412 door Frivooltje
In de maanden juli en augustus 2018 heeft de NFN de Luisterpanel-leden gevraagd naar hun manieren van bloot ontspannen. Maar liefst 70% heeft de vragenlijst ingevuld over het onderwerp ‘de ideale manier van bloot recreëren’. Naast de multiple choice hebben ze ook op de open vragen leuke, aparte en interessante antwoorden ontvangen.

www.nfn.nl/media/1536386/verslag-luisterpanel-juli.pdf

[size=xx-small]I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.[/size]

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
3 maanden 2 weken geleden #1413 door Wimna
Beantwoord door Wimna in topic Resultaten Enquete 'Manier van bloot recreëren'
Niet zo'n verrassende uitslag, jammer dat de open antwoorden er niet bij staan. Dit maakt wel nieuwsgierig.

Meer
3 maanden 2 weken geleden #1414 door Aad Nudist
Beantwoord door Aad Nudist in topic Resultaten Enquete 'Manier van bloot recreëren'
Wie van de forum leden heeft de enquête ingevuld, ik wel en als ik het zo bekijk ben ik een gemiddelde naturist, ik bedoel ik kan mijzelf heel aardig terugvinden in de uitslag.
Het is inderdaad jammer dat er geen antwoorden op de open vragen bij staan maar dat zal ook wel ondoenlijk zijn, er zullen echt wel verrassende of leuke bij zijn waarvan het mogelijk is een compilatie te maken, wie weet volgt dat later nog.

Naakt is alles beter.

• Frivooltje
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 maanden 2 weken geleden #1416 door Frivooltje
Beantwoord door Frivooltje in topic Resultaten Enquete 'Manier van bloot recreëren'
Ik heb hem ingevuld.

[size=xx-small]I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.[/size]

Tijd voor maken pagina: 1.093 seconden