Naturist Bereny

• NanMar
  • Onderwerp Auteur
  • Junior Member
  • Junior Member
Meer
6 maanden 2 uren geleden #1230 door NanMar
Naturist Bereny was gemaakt door NanMar
Van 15 t/m 19 juni zijn wij voor de 2e keer op camping Bereny in Hongarije (Balaton). Zijn er misschien nog forumleden die daar dan ook zijn?

Gr. NanMar

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

• NanMar
  • Onderwerp Auteur
  • Junior Member
  • Junior Member
Meer
5 maanden 3 weken geleden #1241 door NanMar
Beantwoord door NanMar in topic Naturist Bereny
We zijn inmiddels weer thuis. Er waren enige nederlanders aanwezig, maar geen forumleden gezien/ontmoet, althans niet dat we weten. Toch een paar leuke dagen gehad: warm, droog en vooral de eerste dagen zonnig. Er stond een straf windje vanaf het meer, die wij vol in ontvangst genomen hebben (de volgende keer staan we op het andere veld in het midden van het terrein). Helaas hebben we ook veel last gehad van een soort muggenplaag, die gelukkkig niet stak, maar wel heel irritant aanwezig was.
Volgend jaar rond deze tijd zijn we daar weer, maar dan 9 dagenĀ  :smile:

Meer
5 maanden 3 weken geleden #1244 door anakin
Beantwoord door anakin in topic Naturist Bereny
Korte vakantie, vier dagen. Het heen- en weerrijden zal ook wel 4 dagen hebben gekost, of hebben jullie flink doorgereden en het in twee dagen gedaan (wel een aardige afstand, ruim 1200 kilometer). Zou wel heel toevallig zijn als er leden van dit forum aanwezig zijn, zeker als je niks afspreekt. Lijkt me best mooi daar.

• NanMar
  • Onderwerp Auteur
  • Junior Member
  • Junior Member
Meer
5 maanden 3 weken geleden #1250 door NanMar
Beantwoord door NanMar in topic Naturist Bereny
Voor ons is het 5 uur rijden met bus en caravan, ideaal voor een lang weekend. Onze "echte" vakantie zal pas half september zijn (planning: Zuid-Frankrijk).

Omdat het Balaton ook voor nederlanders een redelijk populaire bestemming is, heb ik mij afgevraagd of er leden van dit forum zouden zijn. Ik heb aardig wat auto's en campers gezien met nederlands kenteken (op de camping, maar ook in de omgeving), dus het had zomaar gekund...

Wij kunnen het Balaton aanraden, mooie omgeving met Oostblok-flair, vriendelijke mensen en nog erg betaalbaar. Ook is het voor minder geoefende zwemmers ideaal omdat het water maar heel langzaam dieper wordt (bij "onze" camping in ieder geval). Wij waren nu voor de 2e keer op deze camping, de eerste keer hadden we een huisje/stacaravan gehuurd. We hebben ook eens een hotel geboekt in de omgeving (Heviz), maar dat vonden we niet echt voor herhaling vatbaar. Maar omdat dat in november was, was de camping toen geen optie...

Tijd voor maken pagina: 1.080 seconden